verslag - Reisverslag uit Lochinvar, Australië van Rick Adrichem - WaarBenJij.nu verslag - Reisverslag uit Lochinvar, Australië van Rick Adrichem - WaarBenJij.nu

verslag

Blijf op de hoogte en volg Rick

21 September 2016 | Australië, Lochinvar

Vorige week hebben we niet veel bijzonders gedaan, gewoon de standdaard dingen. Wel hebben we op vrijdag voor het eerst mest gereden met hun eigen vrachtauto zo op het land dat was wel mooi! Zaterdag en zondag ben ik met Brian naar de Rocky Mountains geweest dat was wel apart om te zien en was wel leuk. Maandag heb ik nog een stuk land gediskt met de trekker ( disken =schijfegg) en s avonds heb ik gemolken. Woensdag kwamen ze klauwbekappen door een klauwbekapper deze komt elke maand en pakt dan de koeien die nodig zijn zoals koeien die binnen een maand droog gaan en al lang niet zijn geweest of als ze een beetje moeilijk lopen. Als er tussendoor nog een koe kreupel loopt word deze door de stageboer zelf gepakt.

• 22 September 2016 - 09:09

Gert & Elian:

Hey Rick,

Leuk om weer een verslag van jou te lezen.
    De Rocky Mountains zullen wel mooi geweest zijn. Leuk dat Brian en jij dat gedaan hebben. Nog veel plezier de komende tijd! Pa gaat nu gras maaien en morgen komen ze hakselen.
    En we hopen volgende week de mais te hakselen. Oma belde net nog, je krijgt de groetjes en ze gaan ook proberen een reactie te schrijven.
    Veel plezier nog. Groetjes Pa en Ma, Wouter en Ilse

• 23 September 2016 - 12:54

Opa& Oma Van Dijk:

Hollo Rick met opa we zijn bij je ouders we vinden leuk je verslag te zien het is wel leuk om te doen.je vader ga weer hakselen het gras groeit wel hard elke dag mooi weer gtr

• 23 September 2016 - 13:02

Oma V Dijk :

Oma van dijk Rick ik kan niet achterblijven ik stuur jou ook een berichtjehet nieuws is al verteld dus de hartelijke groeten oma

• 23 September 2016 - 15:10

Aukje Van Dreumel (Prinsentuin College):

Hoi Rick,

Goed om te lezen dat het goed gaat daar. Leuk dat je veel nieuwe dingen meemaakt en dat je ook een gezellig clubje in de buurt hebt om leuke dingen te doen. Veel plezier nog! GRT

• 26 September 2016 - 18:47

Vincent:

Hoi Rick,

Leuk om te lezen. Heb jij ook nog foto´s gemaakt van de Rocky Mountains?

Groeten,

Vincent

• 28 September 2016 - 23:14

Annie:

Hoi Rick, leuk jou verslagen te lezen. Onwijs uitgestrekt daar zeg. Aardappels telen of uien of zo, dat kennen ze daar niet zeker? Leuke weken nog, je bent al over de helft van je stage, tijd gaat echt snel! Groetjes van Annie en Leo

• 05 Oktober 2016 - 22:37

Opa En Oma Van Dijk:

Het leuk om je te volgen ver weg leuk je verslagen te lezen we wachten je terug komst gtr opa en oma van dijk