3e week - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Rick Adrichem - WaarBenJij.nu 3e week - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Rick Adrichem - WaarBenJij.nu

3e week

Blijf op de hoogte en volg Rick

08 September 2016 | Canada, Lacombe

In de 3e week hebben we de luzerne ingekuild, ook de stage boer ging een week naar Nederland. voor de rest hebben we alleen maar de klussen gedaan die echt nodig waren die altijd gebeuren.

Weekend:
Zaterdag ben ik met Brian naar winkelcentrum Mall geweest in Edmonton. dit is een winkels centrum met een grootzwembad. s'avonds zijn we weer uit geweest.
zondag zijn we naar een paar schoolgenoten geweest en hebben we daar rond gekeken en daarna met zn alle wat gaan eten.
deze week hebben we maandag begonnen met het combines van de peas (erwten) maandag avond zijn we er alleen uitgeregent. dinsdag zijn ze begonnen met het persen van balen. en woensdag hebben ze het afgemaakt het combinen en persen. woensdag tussen de middag zijn we nog wezen BBQ en bij de dierenarts. die had alle boeren. In canada nodigen sommige bedrijven wel vaker al hun klanten uit voor een lunch.

• 09 September 2016 - 13:29

Petra Laurijss:

Hoi rick zo ik lees heb jij ook lekker je werk. Het is wel gezellig hoor ik van jessie als jullie elkaar opzoeken en uitgaan. Zo'n bbq zouden de veeartsen hier ook wel eens mogen organiseren ze hebben klandizie genoeg denk hahaha. Het ga je goed rick daar in canada. Grtjs petra en harry